Paytrailin julkaisema suuri verkkokauppa-alustaraportti 2020 näyttää, että WooCommerce on edelleen Suomen suosituin verkkokauppa-alusta. Syitä on monia, mutta yrittäjät arvostavat erityisesti sen edullisuutta, monipuolisuutta sekä joustavuutta. WooCommercea pidetään myös helppokäyttöisenä ja luotettavana.
Laadukkaat ja monipuoliset verkkokauppajärjestelmät saattavat helposti maksaa jopa useita kymmeniä tuhansia euroja. Toisaalta taas edulliset kauppajärjestelmät tai verkkokauppa-alustat eivät useinkaan tarjoa tärkeitä verkkokaupan ominaisuuksia. WooCommerce-verkkokaupan perustaminen ei maksa maltaita ja siitä löytyy kuitenkin kaikki tärkeimmät verkkokauppaan tarvittavat ominaisuudet.
WooCommercen ominaisuuksia
WooCommerce asentuu aina WordPressin päälle. Tämä on mainio yhdistelmä varsinkin silloin, kun haluat samaan sivustoon kotisivut ja verkkokaupan. Verkkokauppa on luonnollisesti myös täysin responsiivinen, eli se näyttää esim. mobiilissakin hyvältä.
Muita ominaisuuksia:
- Toimii myös ladattaville tuotteille sekä palveluille
- Ristiinmyynti (cross-sell) sekä lisämyynti (upsell)
- Alennuskoodit
- Voit määrittää, pidetäänkö tuotetta saldoilla vai ei
- Yli 300 lisätoiminnallisuutta tarjolla
- Helppokäyttöinen
- Suomenkielinen
- Kattavat maksutavat sekä logistiikka
Yhteenvetona miksi Wookauppa?
Pääset alkuun kohtuusummalla ja kuitenkin tarvittaessa Woo-kauppa kasvaa tarpeittesi mukaan. Sen saa suomenkielisenä ja kaupan käyttö on loogista ja helppoa. Verkkokauppaan on tarjolla yli 300 valmista lisätoiminnallisuutta (toki useimmat maksullisia). Se on syystä Suomen suosituin verkkokauppa-alusta.